Thursday 11 December 2014

Vassilis and Elvis, Two Anniversaries, January 2015: Elvis Presley (80) and Vassilis Tsitsanis (100); Centenerary; Βασίλης Τσιτσάνης - εκατονταετηρίδα



On 8 January 2015 Elvis Presley would have been 80.

Mystery Train

Good Rockin' Tonight

Blue Christmas


On 18 January 2015 Vassilis Tsitsanis would have been 100.



Βασίλης Τσιτσάνης - εκατονταετηρίδα

Cloudy Sunday, Sotiria Bellou

Katy Grey with Vasilis Tsitsanis (Καιτη Γκρευ & Βασιλης Τσιτσανης)

Original 1948 recording, Tsaousakis and Bellou


Written and composed during the Occupation: sadly relevant these days:


Συννεφιασμένη Κυριακή μοιάζεις με την καρδιά μου,

που έχει πάντα συννεφιά, Χριστέ και Παναγιά μου.


Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή πού 'χασα τη χαρά μου,

συννεφιασμένη Κυριακή ματώνεις την καρδιά μου.


Όταν σε βλέπω βροχερή στιγμή δεν ησυχάζω,

μαύρη μου κάνεις τη ζωή και βαριαναστενάζω.



Trikala Centenerary Plans - τα εκατόχρονα του Βασίλη Τσιτσάνη.

Στις 18 Ιανουαρίου 2015 η πόλη των Τρικάλων και ολόκληρη η χώρα, θα γιορτάσουν την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννηση του μεγάλου μας δημιουργού, Βασίλη Τσιτσάνη. Οι εκδηλώσεις για την εκατονταετηρίδα θα διοργανωθούν από τον Δήμο Τρικκαίων, με έναν και μόνο στόχο: να αναδειχθεί συνολικώς η προσφορά των έργων του συνθέτη – στιχουργού – δεξιοτέχνη, βασιζόμενοι στη ρήση του Γιάννη Τσαρούχη, ότι «ο Τσιτσάνης είναι η μόνη απόδειξη ότι έχουμε πολιτισμό».

Art Exhibition



I'm celebrating Tsitsanis' Centenerary with the purchase of this rare 78rpm record:






Greek News Agenda

No comments:

Post a Comment